BLACK AND WHITE x2




Hej och glad lucia! Idag har jag vaknat hemma hos Grim efter en luciavaka med trevliga människor, vi lyckades dygna haha! Sjukt duktiga vi är. Applåder till oss. (Vill även passa på att ursäkta för eventuella konstiga sms som skickades under natten/morgonen, vi körde smsroulette). Sedan hämtade pappa mig och vi åkte runt på en liten roadtrip eftersom att vi helt enkelt inte orkade kliva ur bilen. Hahahaha, nej vi är inte lata!

Här hemma har jag försökt att ta kort på alla våra fina porslinstomtar som vi har ställt upp överallt, men kameran svek mig som vanligt så ni får stå ut med gammalt. Ikväll måste jag tipsa om filmen Pass It Forward (Skicka Vidare) som går på femman, vet inte vilken tid men ni nästan MÅSTE se den. Så himla fin.

puss!


/Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

21.00 går filmen :D

2009-12-13 @ 19:38:09
Postat av: Leia ♥

Fina bilder

2009-12-14 @ 12:34:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: magda

Snygg blogg du har! :D

2009-12-14 @ 12:52:54
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0