DECEMBER



Vi bestämde oss för gemensamt inlägg idag! Och jag, Magnus, kan ju börja med och säga att alla julklappar är köpta och jag är trött. Hade tänkt gå på bio ikväll men nej det är fullsatt sedan länge så det sög. Jag har iallafall varit snäll idag så jag bjöd Ronja på en chailatte.
För min del (Ronja) så tänkte jag bara tillägga att jag verkligen inte är på topp för tillfället när det gäller att modella/fotografera/whatever. Haha, kolla ekorr-facet till höger bara! Nej men jag får skylla på årstiden också, kreativiteten blir verkligen inte på topp när det är kolsvart ute dygnet runt. Jag som är en sucker för solljus på bilder.. jaja vi kämpar på, hoppas att ni gillar inläggen ändå!


/Magnus och Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0