LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR U. AND EVERYTHING U DO



En liten lista så här på fredagen:

1.  Jag har äntligen tagit tag i mig själv och lärt mig om lager och sånt på ps. Efter att troligtvis både Grim och Hanna har dumförklarat mig i smyg hahaha, jag är nog inte lätt att ha som elev. Men nu kan jag i alla fall! Tacktacktack!

2. Jag vet, lite dålig update här. Men jag är hemma ikväll så det kanske bloggas lite mer om ni har tur.

3. Har tvingat min pappa att köpa dipp till chipsen ikväll, så jag är lycklig just nu HAHA. Eh. Nejdå jag är inte tjock...


Smell you later!


/Ronja



Visst glömmer ni inte att rösta på Magnus förresten? Klicka här! (Klicka dig fram via Genvägar-Tävlingar-Vänskap)

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktigt ronja (Y)

2009-12-11 @ 18:27:09
URL: http://hannaff.blogg.se/
Postat av: linnea

lääär meeej roonja :D (använder massa vokaler så att du ska känna sympati och vilja hjälpa mig!)

2009-12-11 @ 18:47:03
URL: http://infuckingdeed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0