MY FEET WON'T TOUCH THE GROUND



1. Jag 2. Magnus. Jag blir verkligen aldrig less på regnbågar!

Yep, Magnus said it all i förra inlägget! Jag och en kompis har gjort en deal som går ut på att se om vi kan vara utan internet i en vecka. Bara för skojs skull sådär. Jag menar tänk efter, hur mycket tid skulle man inte få till övers om man struntade i att blogga/läsa bloggar/läsa och skriva onödiga statusuppdateringar på facebook/kolla bilder och annat allmänt onödigt? Hur mycket tid som helst är svaret på detta. Efter helgen kör vi!

Dock så är det bara tillfälligt somsagt, jag tänker inte slänga ut min dator från balkongen. Jag lovar.



/Ronja

Kommentarer
Postat av: isabelle

skitfin blogg! :)

2009-11-12 @ 17:59:37
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0