SEE U NEXT WEEK



Hej! Jo nu är det så här att vi kommer inte uppdatera bloggen på en vecka. Och nej, vi är inte ovänner, vi har inte bildbrist eller slut på fantasi, och vi är inte trötta på bloggen. Vi tänker bara prova "för skojs skull", för att se hur det går liksom. Ronja kör hardcore och är utan internet helt medans Magnus bara är utan bloggen.

När vi kommer tillbaka så kommer det nog hända en massa spännande saker, designen ska finslipas lite bland annat. Vad tycker ni vi ska förbättra?  Sedan ska det fotas också såklart. Droppa gärna en kommentar medans vi är borta, skriv vad som helst så vi har något att läsa sedan när vi kommer tillbaka! Och glöm inte att ni är bäst.

♥♥♥♥♥♥♥


/Magnus och Ronja

Kommentarer
Postat av: c

hehe tack magnus! känner mig stolt över mig själv

2009-11-15 @ 22:28:39
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Petter

Låt gå för utan blogg i en vecka, men utan internet är ju sjukt :o

Haha visserligen skulle jag vilja det, men jag skulle aldrig klara det!



sv: Väldigt otöntigt tycker jag, de är ju grymt behövligt att kunna skriva ner sina tankar ibland.

Då kan man gå igenom dom i lugn o ro utan stress.

2009-11-15 @ 23:20:04
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får ni börja updatera igen :D

2009-11-21 @ 13:35:25
Postat av: Julia

Neeej! men hallå!! Så får ni väll inte göra... :( Jag tycker eran design är asfin nu!

Peace

2009-11-22 @ 13:52:24
URL: http://www.wednesday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0