IT'S A GOOD THING TEARS NEVER SHOW IN THE POURING RAIN



Halloween känns inte passande för glada bilder så den här kan jag bjuda på. Inte läskig precis, men sorglig. Idag har jag varit på två kyrkogårdar, så himla fint med alla ljus i mörkret. Vill skänka en tanke till min morfar uppe i himlen, vi saknar dig! Och så måste jag också säga att det är så otroligt sorgligt med ungdomarna som omkom i en bilolycka här i Umeå i onsdags. Jag kan inte tänka mig smärtan föräldrarna och vännerna måste gå igenom nu, helt ofattbart..

Ta hand om er.


/Ronja

Kommentarer
Postat av: karamell

Riktigt grym header!!

2009-10-31 @ 19:18:38
URL: http://karamell.devote.se
Postat av: anna

varför har ni aldrig bilderna åt rätt håll? jobbigt att vända på huvudet ju ;) XD

2009-11-01 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0