GIRLS GIRLS GIRLS





Svartvitt från nyår. Fotat av Rebecka, redigerat av mig.

Jag har hur många bilder som helst från nyår, men jag är inte fotograf till en enda så det känns lite fult att lägga upp dom här... hehe. Men vad gör man inte? Som sagt, bildbrist. Ska rycka upp mig snart och fota lite med Magnus/börja ha med mig min egen kamera när jag är någonstans. (Btw så ska ni veta att det här inlägget tog sjuuukt lång tid att göra, först så bråkade bilderna och ville inte in i inlägget alls, sedan så råkade jag klicka på "tillbaka-knappen" och så fick jag börja om. Frustrerande? Oja.)


NU: har passat färdigt min lillebror och ska chilla. Det blev inte mycket sömn igårkväll så det måste nog tas igen. Puss!


/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0