JUST A SMALL TOWN GIRL, LIVING IN A LONELY WORLD. SHE TOOK THE MIDNIGHT TRAIN GOING ANYWHERE





Idag är ingen bra dag. Vet inte riktigt varför. Eller dagen i sig har väl varit helt okej, men jag har en konstig känsla inom mig nu. Som om ingenting spelar någon roll. Insåg att jag är patetisk också, när jag pratade med någon random på omegle. Det var verkligen ett wake up call. Kanske är jag patetisk. Kanske inte. Tål att tänkas på i alla fall.

Nu: duscha (för att citera Sanni: "allt du gör är att duscha och plugga!" Haha.)


/Ronja

Kommentarer
Postat av: Sanni

men det är ju sant :] varje gång man ringer till måttgränd 106 och frågar efter dig får man svaret att du duschar eller pluggar...

2010-01-11 @ 23:57:11
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0