EN-JÄVLA-SKIT-DAG


Egentligen hade jag tänkt lägga in fler solnedgångs bilder men jag känner mig för sur för sånt för tillfället. Orkar inte med äcklig fluffigrosagulligsockervadds-skit. Förlåt mig. Jag borde kanske inte blogga alls i detta tillstånd.

Helt sjukt vad jag gnäller egentligen, den här dagen har varit en helt vanlig dag! Jag borde inte ha något att klaga på. Jag är bara galet hungrig, fick ingen klipptid (och dom har ingen ledig föräns efter jul!!!), och har en massa äckligt plugg som jag måste vara klar med imorgon. Matteprov och engelska-redovisning. Jag kan ingenting.

Gaaaaahhh så himla sur jag är. Den som kom med en godispåse till mig nu skulle jag älska föralltid.


/Ronja


Kommentarer
Postat av: My

Du kan väl ändå inte mena att det inte finns en enda salong som inte har någon tid ledig?

2009-11-24 @ 18:22:46
URL: http://hejviharenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0