DANCE DANCE DANCE



Förlåt för den äckligt synliga utväxten, den syns inte alls lika bra i verkligheten. Jaja. Jag ska slinga den snart.

HEJ! Har jag talat om för er hur fruktansvärt mycket jag tycker om att dansa någon gång? Då gör jag det nu. Helt sjukt mycket! Ikväll var det gymnasiefest som Magnus nämde, och jag har dansat mig helt svettig till låtar som den här, den här och den här. Nu sitter jag här helt slutkörd med utsmetat smink och stripigt hår i en gammal tshirt, efter en promenad på Ålidhem och taxi till Ersboda. Lyckad kväll!



/Ronja


Kommentarer
Postat av: Marina

Själv tycker jag att ditt hår ser helt fantastiskt ut, jag riktigt avgudar färgen!

2009-10-29 @ 15:26:36
URL: http://sedgwicked.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0