SVAR

Här kommer svaren på alla frågor. Enjoy!

Vad vill ni bli då ni blir "stor"?
Magnus: Ingen aning
Ronja: Jag skulle vilja skriva, resa eller jobba med människor. Dock så funderar jag på hur sjutton jag kommer orka jobba överhuvudtaget, jag är sjukligt lat..

Berätta det ni gillar mest hos den andra?
Magnus: Att hon är så glad och positiv
Ronja: Att han är grymt rolig, lätt att prata med och bara en skön människa haha!

Och det ni gillar sämst?
Magnus: Envis
Ronja: MEN VAA jag?! Magnus är äckligt envis...

Hur många barn vill ni ha?
Magnus: Vet ej
Ronja: Två-tre sådär?

Favoritlåten?
Magnus
RonjaKings of Leon - Use Somebody har varit en favorit länge nu.

Vad ska ni gå för Gymnasie?
Magnus: Funderar på Midgårdsskolan
Ronja: Jag går redan på gymnasiet, Midgård it is!

Favvo godis?
Magnus: Winegums
Ronja: Choklad och sura. Fast egentligen gillar jag chips mest.

Vem är bäst?
Magnus: Jag såklart
Ronja: Dum fråga. Alla vet att det är jag.

Bästa sidan hos varann?
Magnus: Ronja är som sagt glad, positiv typ jämt, fast ibland har hon sina dåliga dagar
Ronja: Humorn måste jag nog säga. Jag älskar att prata med Magnus haha. ♥

Vems Idé var det att starta bloggen?! :D
Magnus: Ronja
Ronja: Ja jag tänkte att min egen blogg endå bara var full av bilder som Magnus har tagit, så varför inte göra det tillsammans liksom?

Fritidsintressen?
Magnus: dator
Ronja: Dansa, kompisar, blogga.

Musiksmak?
Magnus: Lite allt möjligt typ
Ronja: Just nu lyssnar jag på rätt mycket aukustiskt/lugnt/singer-songwriter/indie, ja vad ska man kalla det?

Framtidsdrömmar? (gymnasie, jobb, familj etc)
Magnus: Har ingen aning
Ronja: Jag har fått för mig att jag vill plugga i Lund, haha! Fin stad ju.

Hur mår ni idag?
Allt väl, själv då?

Vad använder ni för kamera?
Magnus: Nikon D40
Ronja: HEEEEHE alltså alla bilder på den här bloggen är tagna med Magnus kamera. Men jag måste erkänna att jag bara blir mer och mer fotointresserad, jag kanske ska ta och köpa mig en systemis någon gång? (När jag blir rik vill säga...)

Vad vill ni göra efter gymnasiet?
Magnus: Flytta hemifrån
Ronja: Plugga något (vad vet jag inte) i Lund. Fast kanske inte direkt, utan chilla lite direkt efter studenten.

Hur länge har ni känt varandra?
Magnus: Minns inte, Ronja vet
Ronja: Sedan jag flyttade in här (vi bor grannar), så kanske sedan 2003 - 2004?

Hur långa är ni?
Magnus
Ronja: 1.69. Mesigt, jag vill vara 1.70!

Favoritlåt just nu?
Magnus: The Killers - All These Things That I've Had Done
Ronja: Just nu? I helgen har jag eggat Ke$ha - TiK ToK och Black Eyed Peas - I Gotta Feeling.

Vad tycker ni om kenza?
Magnus
Ronja: Snygg as hell, verkar grymt skön också. Men hennes blogg är för vardaglig för att vara så stor som den är, tycker jag. Den sticker inte ut egentligen.

Katrin zytomierska?
Magnus
Ronja: Lite allmänt sur på alla sådär. Men jag vet inte så mycket om henne.

Vad tycker ni om kissie?
Magnus:
Ronja: På vakna med the voice verkade hon rätt skön måste jag säga. Men hon är ingen jag skulle vilja vara kompis med, too much drama.

Dessie,paow och andra såna bloggar?
Magnus
Ronja: Nej men jag pallar inte läsa fjortisbloggarna så ofta längre, allt är så fejkat så att det är löjligt. Om jag måste välja mellan Dessie och Paow så tycker jag dock bättre om Paow, hon är söt och nog rätt smart också om hon sätter den sidan till.

Om ni bara fick äta en sak för resten av livet vad skulle ni äta då?
Magnus:
Ronja: Instämmer. Subway i mitt hjärta.

Hur känner ni varandra?
Magnus
Ronja: Ja. Alla våra kompisar var bortresta, sommaren -06 tror jag att det var? Fast vi hade ju bott grannar jättelänge men det var då vi började umgås själva.

Vad vill ni uppnå med bloggandet?
Magnus
Ronja: Jag vill inte uppnå något speciellt. Vill att folk ska gilla det vi gör helt enkelt!

Favoritparfym?
Maguns:
Ronja: Britney Spears - Fantasy

Vilka bloggar kan ni inte leva utan?
Magnus:
RonjaLelove, Lisaplace, MysigtSgtsalt och Floras är favoriter.

Vad har ni båda för kameror:)?
Mangus
Ronja: Jag har ingen kamera som är värd att rekomendera här, det är Magnus kamera som gäller!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Ronja du kan inte vara 1.69 :O

2009-10-18 @ 19:39:53
URL: http://sanninystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fråga som jag gärna vill ha svar på: varför är ni inte tillsammans?

2009-10-18 @ 22:09:19
Postat av: Sabina

najs frågestund. men ronja, jag är inte ens 1,60 så KLAGA INTE! ;)

fick en lätt hjärtattack när magnus inte la till att kenza är snygg. men nänä, kräsen man kan vara...

puss på er, eran blogg är verkligen bra, hoppas den växer ännu mer! hur många läsare har ni/dag förresten?

<3

2009-10-18 @ 22:42:01
URL: http://battementsdecoeur.blogg.se/
Postat av: DanielAwesome!

Awesome frågestund! ;) min fråga vara baara lite bättre än de andras! (A)

2009-10-18 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0