ONE NIGHT TO BE CONFUSED, ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTH




1. Hittade en ganska cool kavaj hemma, för den hade luva och dragkedja och var nog inte en kavaj nu när jag tänker efter. Mer en hood i kavaj-material.
2. Lägg märke till katten som sover så fint i bakgrunden!

Det är fredag. Jag drunknar i plugg. Ska nog vara hemma ikväll, äta chips och skriva lite på svenskan. Jag har lovat mig själv att inte irra omkring utomhus på kvällarna föräns i sommar, det är alldeles för kallt nu. Vet inte hur många helgkvällar jag har förfrysit alla möjliga kroppsdelar på senaste. Inte värt det, eller vad säger ni?

/Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

SÅÅ FINT HALSBAND! :O:D var har du köpt de? :)

2010-03-04 @ 16:49:32
URL: http://malinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0