TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT




Att Magnus inte uppdaterar idag är han ju faktiskt ursäktad för. Fyller man år så kommer man undan med allt ;) Jaja, jag tycker att ni ska fortsätta gratulera honom, han blir säkert skitglad! Jag hann bara skicka ett sms, sedan tog mina gratis sms slut. Kanske tur för honom egentligen, annars hade jag nog bombat honom hela dagen. Hehe.

För övrigt så har jag fått hem photoscape till min dator nu. Har aldrig använt det förut så jag sitter och lär mig alla funktioner, asbra redigeringsprogram verkligen! Det rekomenderas. Nu ska jag sova, lång dag imorgon!

xoxo


/Ronja

Kommentarer
Postat av: lisa

vars är tröjan köpt? :)

2009-11-03 @ 23:08:19
Postat av: Anonym

vars har du köpt tröjan? :)

2009-11-05 @ 12:39:48
Postat av: Olivia

det där redigeringsprogrammet, är det ett gratisprogram? :)

2009-11-05 @ 15:40:56
URL: http://ooliviiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0