TOP 100



Nu har jag slagit ihop mina tre spotify listor till en (är fortfarande äckligt less på låtarna men..) som jag kallar för top 100. Klicka HÄR om ni vill lyssna! Första låten är sjukt skön.

Annars så mår jag bra i allmänhet och är glad över att onsdagen är över. Onsdagar är jobbiga. Pain helt enkelt. Nu är mina planer i alla fall att läsa fina bloggar, lyssna på ack så uttjatad musik (tips på låtar, någon?) och möjligtvis kolla om det finns något godis kvar i huset. Mamma köpte ju till mig igår, jag blev löjligt lycklig haha! ♥

xoxo


/Ronja


Kommentarer
Postat av: Petter

sv: Livet väntar förhoppningsvis ett litet tag till dock.

Har också en miljon skolskitarbeten som ska göras så om livet inte väntar blir jag lite sur =(



Tummen upp för en lagom lång spellista för övrigt haha =)

2009-11-25 @ 23:25:54
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: GossipAnka

Tack för spotify listan Ronja (=

2009-12-02 @ 19:42:34
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0