KANELBULLAR&SOLSKEN




När man har en skitkamera som ändå inte kan få till riktigt skarpa bilder, då är det nog lika bra att dra en nylonstrumpa över den och låtsas att det är en charmig polaroidkamera istället. Fint ljus blir det i alla fall.

Någon frågade vad låten i den lilla videon jag la in för ett tag sedan hette, den heter The Nosebleed Section av Hilltop Hoods. Finns tyvärr inte på spotify. Förresten så kan jag redan nu be om ursäkt för kommande musikval till videos, alla låtar jag har på datorn är överförda från mobilen = sjukt gamla och troligen ursprungligen skickade av min lillebror eller något. Men det är allt jag har, vem pallar ladda ner ny musik när man har spotify liksom? Heh.


/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0